mandag 10. september 2007

Inspirasjonen til bloggen

Fru Turøy må få æra for at eg har starta blogg.

Oss jentene på jobben byrja litt etter litt å strikka på jobben. I den samanhengen fekk vi og adressa til

Irene sin blogg og fekk inspirasjon frå den. Så no skal eg gjera eit hederleg forsøk på å laga ein blogg på eigahand.

Noko av det som er blitt laga sidan strikkeklubben Vital blei starta. Orange tøfflar laga eg til 30 års dagen til ein kompis. Etter tøfflene var tova i vaskemaskina trekte eg dei over eit par yttersko for å la dei tørka der. Då var eg sikker på at dei blei like store iallefall.

Så er der to babypledd. Det kvite er levert og vert brukt heile tida. Det gule med kvit blomster rand ventar på ein baby å varme i oktober.

2 kommentarer:

Irene sa...

eg må lage noen sånne tøfler til jul jeg også!!!

Anonym sa...

Gleder meg til å begynne på babypleddet.
Garnet er bestilt og pleddet kommer til å bli supermykt!

Tusen takk for oppskriften. :)